Friday 14 December 2012

Aku Ada DIA

Hati ini resah tatkala melihat sahabatku dan orang-orang yang aku sayang dalam kesusahan , keresahan , kesedihan . Tapi aku adalah aku. Seseorang yang tidak tahu bagaimana mahu mempamerkan sifat ingin ambil tahu , ingin membantu .. 

Sering kali sifat tidak endahku disalah tafsirkan . Tapi tidak mengapa .. Aku tidak menyalahkan mereka yang berandaian sebegitu .Biarkanlah ..





Pabila ditanya bagaimana aku menjaga sahabat-sahabatku dan orang-orang yang aku sayang .. Hanya satu jawapanku ..

Aku punya Allah ..DIA lah yang menjaga mereka untukku ..disaat mereka sedih , resah , aku berdoa semoga Allah memberikan ketenangan kepada mereka . Disaat mereka kesempitan , aku berdoa semoga Allah melapangkan mereka membukakan pintu rezeki mereka seluas-luasnya .. 
Yang pasti itulah caraku menjaga mereka ..Biarlah mereka tidak melihat keperihatinanku ..Biarlah mereka rasa seperti aku tidak menyanyangi mereka ..biarlah ..

Kerana aku yakin penjagaan Allah itu lagi sempurna .. Hanya doa yang dapat aku berikan dan lakukan .. hanya doa sahabat ..







Semoga kalian berbahagia ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...